Plànols de transport públic de qualitat
Un mapa ha de donar la informació general del sistema perquè una persona usuària pugui veure en un cop d'ull l'estructura de la xarxa, poder-s'hi situar i alhora seguir l'itinerari de cada línia per separat sense problemes.
El nivell de detall dependrà del format i de la distància a la qual estigui pensat el seu ús (mapa de butxaca, marquesina…)
La informació al client és molt més que publicar uns horaris
Trobar una parada d'autobús ha de ser fàcil, però un cop s'hi arriba s'han de poder respondre moltes preguntes, com ara «Cap on puc anar directament des d'aquí? I amb un transbordament?» «A quantes parades està la meva destinació?» «Quant falta pel proper bus?»
És tan important mostrar la informació de forma comprensible a les persones usuàries habituals com a les esporàdiques. Si no poden trobar el que busquen és possible que no tornin.
Servei de consultoria
Com cada ciutat és diferent, no hi ha una solució única que serveixi per a totes. Requereix estudiar la situació actual i dedicar-hi moltes hores. Pots comptar amb la meva experiència per realitzar canvis que millorin la vida dels ciutadans
Portafoli
Exemples dels treballs realitzats més destacats
Botiga
Si vols decorar l'oficina o algun racó de casa, a la botiga podràs trobar alguns dels meus dissenys
Sobre mi
Soc Kevin Arguzón. Apassionat de la mobilitat i (gairebé) arquitecte. Dissenyo mapes des de Barcelona.